יום שני, 18 בפברואר 2013

מבצע שמיכה


  • מבצע שמיכה מוקפא?

  • מוקפא.

  • אבל זאת הזדמנות של פעם בחיים. עוד שבוע הוא מחליף פלאפון חדש, איך נוכל לבצע את זה?

  • גם מכת שמש מוקפא.

  • מה?! כבר חודש שאנחנו עובדים על זה!

  • מוקפא.

  • אתה רוצה שאני אדבר עם אבא שלי?

  • לא, אני אתפור את השמיכה בדרכים שלי. אני לא רוצה שום מאפיה מוועדת חוץ ובטחון.







לכבוד המבצע הנוכחי- נגזרו להם ריבועי בד צבעוניים, נקנו טושים עמידים בכביסה, ופוזרו הריבועים בכניסה לבריתה של גלי.


המשימה- איסוף ברכות וציורים מהאורחים, במטרה לתפור לגלי שמיכה גדולה ומחממת. היה חשוב לנו לתת את המגע האישי לאורחים, ורצינו שתשאר לגלי מזכרת מהארוע גם כשתהיה גדולה יותר...


זה מה שקיבל את פני האורחים-



התוצאה- 50 ריבועי בד צבעוניים, עם יוצרים (אנונימיים יותר ופחות), ציורי ילדים וציורי מבוגרים, ברכות וגם שירים. גם מקומו של לאקי לא נפקד, ובבית ציירנו את כף הרגל שלו על ריבוע בד, שיהיה גם ממנו משהו בשמיכה :-)




מייד חוזרים לשמיכה...








רצינו שיהיה מוטיב חוזר בבריתה, וכששבועיים קודם ראיתי ברווזונים צהובים לאמבטיה, היה לי ברור שהם מגיעים אלינו הביתה ונוחתים בהזמנה. סשן צילומים, בעזרתה של אחותי האדיבה- הסתיים בהרבה חיוכים ובלא מעט תמונות מוצלחות של גלגול ופרלמנט הברווזים. שלושת התמונות המוצלחות מצאו את מקומן בהזמנה-



כשהגיעו האורחים, קיבלו כרטיס ברווזוני נוסף, אליו צורף כרטיס חיש-גד, לחלוק את המזל גם עם האורחים שלנו. מדיווחים מהשטח הבנו שכמה וכמה אורחים גם זכו בפרסים כספיים :-)







ובחזרה לשמיכה- בערב אחד פנוי מצאתי את עצמי מוקפת ב-50 ריבועי בד צבעוניים ומצויירים, אליהם הוספתי עוד כמות יפה של ריבועים כדי ליצור שמיכה גדולה, שתיקח את גלי איתה עד לצבא (אלטרנטיבה לשמיכות הסקאביאס?)


אז סידרתי וחיברתי-



תפרתי וגיהצתי, וזה מה שיצא-




גלי, ילדה אהובה שלנו- שיהיה לך בהרבה מזל, ושתמיד תהיי מוקפת באהבה, כמו זו שמגיעה מהשמיכה...

24 תגובות:

  1. רעיון משגע!
    מתוקה הקטנטונת :)

    השבמחק
  2. וואו איזה רעיון מעולה!
    וגם התוצאה - האורחים שלכם יצאו ממש יצירתיים, ועם ההשלמות של הטלאים שלך יצאה מזכרת מהממת...
    התפעלתי מאוד מההזמנה, ומהציור השבועי לילד - אחלה הורים יצירתיים יש לגלי המקסימה :-)

    השבמחק
  3. רעיון משגע שהניב מזכרת מחבקת במיוחד
    איזה יופי!

    השבמחק
  4. חברה מקסימה ומוכשרת שלי, השראה תמידית שכמותך... תענוג לקרוא, כרגיל.
    שמחתי לתרום את הריבוע שלי (( :-)

    השבמחק
  5. יו, שלי זה הירוק השני מימין, צמוד לבולבול עם הכיפה האדומה!

    השבמחק
  6. ואווו!!! שיחקת אותה, השמיכה יצאה מעולה! :-)

    השבמחק
  7. מקסייייייייייים!!! גם הריבוע שלי כאן (-:

    השבמחק
  8. שלי קיבל שידרוג של קשקוש מעל :-)

    השבמחק
  9. השמיכה מקסימה! איזו מזכרת נהדרת... את גאונה :-)

    השבמחק
  10. איזה רעיון מקסים ! עם המון השראה, תודה.

    השבמחק
  11. רעיון מטריף! את מוכשרת בענק.
    איזה כיף לגלי.

    השבמחק
  12. כן, שמתי לב... כנראה אחד הילדים. בכל זאת, זה לגמרי קריא :-)

    השבמחק
  13. אז את אחת מחמשת הריבועים האנונימיים, קרן :-) עוד ארבעה למנאייק...

    השבמחק
  14. שמחנו לקבל אותו :-)

    השבמחק
  15. תודה! גם הקטנטן שלכם מתוק :-)

    השבמחק
  16. תודה שרון! פורים שמח...
    אהבתי את הפוסט שפרסמת אצלך בבלוג- חמוד ושימושי. יחכה לגלי כשתגדל קצת...

    השבמחק
  17. השמיכה יפהפיה,תבורכנה הידיים, חיפשתי בשמיכה ולא הצלחתי למצוא את הרגל של לאקי..

    השבמחק
  18. תודה רחלי, לאקי נמצא בריבוע החמישי מלמעלה-השמאלי ביותר (מתחת לריבוע שמצויר בו אגס)

    השבמחק